2 Ekim 2018 Salı

Boerue (Börü) Davasına Mağdurlar Aranıyor

Yaklaşık 1,5 yıl öñcesinde savcılığa girek şikâyetçi olduğum Boerue (Börü) için Mali Suçlar Bürosunda ifade vérmeye çağırmışlardı; bugün gittim.

Belgeleriñ çok el değiştiği söylense de onlarıñ işleme alındığını görmek güzel oldu. Bu süre içinde dosyanıñ ardına düşmüş, bu işi kovalamıştım. Bu yüzden, birçok kuruma gidip geldiğiniñ söylenmesi beni şaşırtmadı. Gel gelelim olayıñ durumuna.  Şikâyetimi yéñiden dile getirdim, polis de kayda géçti, ancak bir sorunumuz var: Mağdur kim? Benim hiçbir maddi yitimim olmadı, bir ödeme kaydım yok. Bu yüzden polis, dava seyriniñ daha hızlı işlemesi adına mağdur olanlarıñ bu şikâyet davasına katılması gérektiğini söyledi. Benden başka bu olaya karşı şikâyetçi olmadığı için ve benim de maddi mağduriyetim bulunmadığından şikâyet yön değiştirip "bağış toplama muhalefetine" dönüşecekmiş. Yani izinsiz bağış toplandı diye ufak bir ceza ya da bunuñ gibi bir neñ ile bu kişileriñ yaptıkları yanına kazanç kalacak. Belki de olay kapanacak! Çünkü bu kişiler kimseniñ alnına pusat dayayıp akça (para) toplamadı. Göñüllü olarak vérdiler ve kimse de şikâyetçi déğilse alan memnun, véren memnun, saña ne oluyor ki diyip kapatacaklar dosyayı.

Peki ne yapmalı?
Bu işe para yatıran ve bunu eposta ya da banka dekontuyla kanıtlayabilecek kişileriñ yani sözüm ona mağdurlarıñ ortaya çıkması gérekmekte. 0212 635 00 00 sayılı İstanbul Emniyet Müdürlüğünü aradıktan soñra 1921 (dahili) ile Mali Suçlardan Burhan Bey ile iletişime geçmeniz beklenmektedir.

Benim bundan soñra yapabileceğim bir neñ kaldı mı, sanmıyorum. Hukuksal boyutta gidebildiğim, ardına düşebildiğimce olayı kovaladım. Gérisi sizleriñ çabasına bağlı. Bu tür olaylarıñ yaşanmaması ve ulusal duygularımızıñ sömürülmemesi adına kimseniñ üşengeçlik yapmayacağını umuyorum.

Kamuoyunuñ bilgisine sunulur.


3 yorum:

  1. Merhabalar, son durum nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmeyip de yukarıda vérdiğim polis ile iletişime géçen olmuşsa onlardan soñ durumu öğrenebiliriz.

      Sil
  2. Hala işledikleri suçun bedelini çekmemeleri gerçekten çok ilginç..
    Instagram hesabı buymuş: https://www.instagram.com/ecepalaz_/
    Linked.in hesabı da bu: https://tr.linkedin.com/in/ece-palaz-23957162

    YanıtlaSil